Kan ik mijn artikel retourneren?

Ja, u kunt onbeschadigde artikelen onder bepaalde voorwaarden retourneren. Meldt uw retouraanvraag binnen 30 dagen aan via uw account of, indien u geen account hebt aangemaakt, stuur een e-mail naar klantenservice@straluma.nl om uw retourproduct aan te melden. U krijgt dan per e-mail een verzendlabel toegezonden. Na het aanmelden van uw retour ontvangt u, tijdens openingstijden van de klantenservice, binnen 48 uur een verzendlabel per e-mail.

Indien uw bestelling verkeerd geleverd, niet geleverd of beschadigd is, dient u direct of uiterlijk binnen 14 dagen na levering contact met ons op te nemen. Na deze termijn kunnen wij geen claim meer indienen bij PostNL en zijn de kosten voor uw eigen rekening.

U kunt geen aanspraak maken op een vergoeding van de retourkosten als u geen verzendlabel hebt aangevraagd via onze klantenservice, dit omdat wij als bedrijf andere voorwaarden genieten bij PostNL dan een particulier. U krijgt van ons hetzelfde aantal retour-verzendlabels gelijk aan het aantal colli welke wij aan u verzonden hebben.

Retourzendingen zijn voor eigen risico van de koper. Dit houdt in dat Straluma B.V. niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde artikelen. Vraag daarom op het postagentschap altijd om een traceercode en bewaar deze goed.

Indien uw bestelling is afgeleverd door de bezorgers van Straluma, en u wenst het product te retourneren. Dan dient u het product zelf af te leveren in onze vestiging in Barendrecht. Indien gewenst kunt u uw retour ook door de bezorgdienst van Straluma op laten halen. De kosten hiervoor zijn op aanvraag, afhankelijk van uw woonplaats.

Meer vragen over bestellen:


Inloggen

Makkelijk: als u bij ons al klant bent, dan kunt u hier inloggen met uw gebruikersnaam en wachtwoord.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
Onthoud me
      Wachtwoord vergeten?


Wilt u een retour aanmelden? Log in en klik op 'RETOURNEREN' en selecteer de bestelling en items welke u wilt retourneren. Na het aanmelden van uw retour ontvangt u, tijdens openingstijden van de klantenservice, binnen 48 uur per e-mail een verzendlabel.